Den bara försvann!

Nämen! Var tog tiden vägen nu då? Jag satte mig och läste i en brochyr från ams som bland många andra brochyrer ska vara lästa innan mötet den 13e. Och tiden bara sprang iväg. Nu är klockan snart 16.15 och jag kommer inte kunna vara på gymmet förrän tidigast strax efter halv 5. Sedan gymma en timme ca till halv 6. Och sedan hem, duscha, äta middag, snygga till mig... Känns plötsligt som att jag har väldigt lite tid på mig..! Middag är 18.20 ca och jag kan ju hinna duscha och klä mig innan dess, om jag bara vet vilka kläder jag ska ha.. Sedan sminka mig efter maten och sticka iväg... Typ?
Juste, måste diska lite och slå in p också... Hmhmhm

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0