Efterlängtad mat!

När jag kom hem från träningen haffade Micke mig. Han berättade att han, Jenny och Anna slagit sig ihop och köpt PS3+4spel där det var bl.a. guitarr hero och dess gitarr. Detta för drygt 4000 sek. Är ju rätt bra :-)

Sedan ställde jag mig och skalade räkor, puh. Stod bra länge för att rensa 1 kg. Sedan gjorde jag fyra mackor, två till Johan och två till mig. Ungefär hälften av räkorna sparade vi till senare. Johan kom hem precis när det var klart så var väl tajmat!

Mina Johans

Jag har mer sallad på mina om det ser ut att vara mer på dem....

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Lussan

Åh, räääääääkoooor, vad GOTT! dreglar



Jag vill också spela Guitar hero. Har aldrig provat och det är ju egentligen en skandal. Ha det så kul! :)

2008-10-07 @ 21:26:54
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/Lussan
Skrivet i slottsdammet av: Lussan

Okej, jag förlåter dig trots att du inte delar ut resor. :)

Jag får väl önska att jag vore Johan istället. ;)

2008-10-07 @ 22:25:11
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/Lussan

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0