Hemma från träning

Nu har jag kommit hem från gymmet. Stack när Johan åkte till sin träning.
Skulle köra rygg, axlar, bröst och armar men körde även lite mage och gick liite på en maskin. Sedan skulle jag stretcha. Jag kommer aldrig på något bra sätt att stretcha magen. Nu ställde jag mig iaf i brygga för att sträcka ut magen. Då tryckte jag ihop ryggen så klart och sedan när jag gick ur bryggan gjorde jag det nog lite för fort så nu gör det ont i vänstra sidan av ryggen, ajaj. Tror jag sträckte mig. Hoppas det inte var illa utan har gått över när jag vaknar imorgon :-)

Nu är jag trött och ser på Bröllopsform hihi.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

jag brukar ligga på mage och trycka upp överkroppen med hjälp av armarna, det brukar kännas i magen :)

2008-10-09 @ 22:12:09
Blogg/hemsida: http://emeliemartinell.blogspot.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0