Nyhetssändning med humor

Haha rolig nyhet nyss!
Inte dags för Nobelpriset ännu men däremot för det mer icke-nobla priset för
Årets mest onödiga forskning.

Tidigare har dessa två vunnit:
  1. Varför får inte hackspättar huvudvärk? Och han lyckades förklara hur hackspättarna är funtade.
  2. Hur kommunicerar strömmingar sinsemellan via fisar? Och detta hade även ett uppdrag då försvaret ville veta om det kunde vara något annat än deras ubåtar som hördet på ljudinspelningar. "En störmming som fiser, kanske" avslutade nyhetsankaret den nyheten.
Kul med lite roliga nyheter också!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Johanna

Hej! :D

Jag kollade faktiskt på golvlampor jag med, men köpte ingen :/ Men funderade ett tag på att köpa "Orgel Vreten" och not tycker jag är riktigt snygg också, jätte bra eftersom det finns med läs lampa på också, vilket är kanon nu i höstmörkret om man vill läsa en bra bok. Men jag köpte mej faktiskt en bordslampa, den osm heter grönö. Kolla på ikea.se så får de se vilka jag menar :D Vill gärna höra din/era åsikter sen! :D Hoppas ni har en bra kväll!





2008-10-01 @ 22:51:02
Blogg/hemsida: http://klantetejp.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

Ok! Ja det är synd ibland att de inte finns så mycket färg altenativ på lampor, de finns ju hur mycket som helst på alla möbler!



Ok! Jo dom är snygga båda två, de är därför det är så svårt att välja!



Men vi har så mycket svart där för skulle jag vilja bryta av med nån annan färg, men eftersom vi har så mycket svart så kanske svart blir bäst också... De är svårt sånt här! Men vi får väll se vad det blir tillslut!

2008-10-01 @ 23:02:54
Blogg/hemsida: http://klantetejp.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0