Olika stilar

Vaknade faktiskt halv 7 imorse och kunde gått upp då, men så kom jag att tänka på att Johan ska upp halv 8 och jag kan ju vänta till dess... Klockan 9 kom jag upp. Alltså jag måste lära mig att det inte fungerar! Jag somnar bara om. Hm, råkade komma åt någon textändringskombination när jag skrev. Nu ser texten fet ut och jag kan inget göra (tror jag). Kan även göra den större och mindre genom att klicka ctrl+1 eller annan siffra. Tror jag det var iaf.


När jag gått upp (där ser man här kom texten tillbaka!) satte jag på en maskindisk, har halkat lite efter så finns lite att ta igen nu. Blir nog några maskiner idag. Är lite sugen på bio men men. För bra på tv på kvällarna och på dag tid har jag bara en kamrat hemma och hon är ju sjuk! Trist, trist.

Ska vattna blommorna idag också. (ser ni vad stor texten blev?)

Och så måste jag handla... (ser ni hur pyttelitet det är?)
Ja, nu fick vi lära oss det!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

haha. vilken inlägg. verkligen varierande;P ja just nu är det förutom jobbletande även kursssökande på gång. sista dagen idag ju. iaf man känner för att läsa nått i vår. lika såbra att söka lite:) gör du idag då?

2008-10-15 @ 11:44:27
Blogg/hemsida: http://www.idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0