Om att chocka kroppen

Vad tänkte jag med?
Imorgon ska jag ta tåget härifrån som går 7.43. Jag måste alltså gå hemifrån 7.30. Om jag är snabb så kan jag klara mig med att gå upp kl 7, men då måste jag duscha ikväll. Vad tänkte jag med när jag valde förmiddag istället för eftermiddag? *snark*
Ibland undrar jag vad jag använder när jag tänker...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Mia

Har bara sett dem i lådor, duvet såna man tar med skopa ifrån :P

2008-10-20 @ 20:48:20
Blogg/hemsida: http://mlyytikainen.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Mamma Jessica

Ja precis ;D sen finns ju faktiskt HM:P haha

2008-10-20 @ 21:15:45
Blogg/hemsida: http://jyees89.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

svar Men får du inte stämpla? Alfakassan då? Är inte det till för de som inte är med i något fack? osäker Hur länge klarar du dig utan ersättning? Vad gör du sen då?

2008-10-20 @ 22:29:38
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Sara Jo det var jag som svarade i din blogg. Ibland försvinner nanmet på avsändaren tyvärr..och man undrar varför?!

Trist att det ska behöva vara så där med ekonomin..och de som drabbas är ju oftast dem som inte utnyttjar systemet. Jag kan inte heller få a-kassa..eftersom det inte är a-kassegrundande att jobba som familjehem. Smällar man får ta när man vill "göra gott".

Hoppas du får något jobb snart! Dagis då? Du har ju jobbat på förskola förut, så du har ju erfarenhet! :-) Ja jag förstår att J har mer chanser, då han har en annan slags utbildning..bra i denna IT-värld! Hoppas det löser sig för er snart!

2008-10-21 @ 08:23:43
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0