En liten miss

NU ska jag äta frukost. Fastnade framför jobbsök. Ja inte för att jag hittade något som passar mig men finns ju ändå en del att gå igenom. Ingen lycka på den fronten idag heller. Kollade lite företag för att göra intresseanmälningar där.  Iaf, glömde jag bort hur hungrig jag var och när jag såg på klockan att den nästan var 13 blev jag lite konfunderad.

Bestämde mig iaf för att laga till gröt och nu sitter jag här. Satte på en diskmaskin också.
Trött jag blir...


oj, glömde visst bort att uppdatera för snart en timme sedan.
Har sedan dess pulat på CV och ska nu maila iväg till 2 extrajobb.
Ciao.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Mia

Jag ska klippa av en rejäl bit :)

2008-10-06 @ 14:21:11
Blogg/hemsida: http://mlyytikainen.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0