Veckoplanering

Måndag: Upp kl 7.30, duscha. Möte ams 1. Möte ams 2. Gymma? Hem. Söka jobb. Plugga.
Tisdag: Plugga. Söka jobb. Möte ams. Step.
Onsdag: Plugga. Söka jobb.
Torsdag: Plugga. Söka jobb. Gymma.
Fredag: Plugga. Söka jobb. Satsbox.
Lördag-söndag: plugga-gymma? Inget annat inplanerat.

Sedan ska det antagligen in en fika med kusinen mellan ons-fre också. :-D

Nämnde jag att jag sökte ett jobb idag? Det gjorde jag iaf...
Nej nu ska jag packa ner träningskläder (vi har städat undan ordentligt så är lätt att hitta kläderna nu!), ta fram rena kläder och sedan lägga mig och läsa boken...
Sov gott!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: natta

Vilken är din favorit tidning?

2008-10-13 @ 11:10:31
Blogg/hemsida: http://natalies.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0