Arma fötter

Usch nu är jag trött!
Hade tänkt träna idagpå gymmet men så ringde Empan och undrade om vi kunde ses. Så vi träffades kl 13 här och gick till Kaanan, tillbaka till Islandstorget, tog tbanan till vby för att äta lunch i 45 minuter ca, gick runt i vby och kollade affärer och köpte bröd, gick till Råcksta, Blackeberg, Islandstorget, runt vid Ängbyplan innan jag släppte av Empan vid tunnelbanan och gick hem till mig.
Vi var borta i 4½ timme, så i 3h och 45min gick vi oavbrutet. Aj mina fötter... :-(
Är iaf trött nu, så blir ingen konkret gymträning idag. Tränar imorgon istället. Har ju iaf rört på mig mycket idag!
*gäsp*

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0