Bilder från vår stora dag!

Dukningen

Johan börjar frivilligt sopa golvet...

På oss. Jo, visst har vi vuxit? (Se tidigare inlägg med bild från 2004 så får du se).

Där vi ska mysa med film efter middagen

När vi hämtat maten tände vi ljusen och hällde upp vin och hemgjord Lemonad i våra glas. Johan är helt tokig i hemgjord Lemonad numera.

Efter maten tände vi ljusen på vardagsrumsbordet istället och släckte alla lampor helt och njöt av Wall-E och Juno. Kommentar om filmerna kommer nog senare.


Det var vår kväll det! I stora drag.
Förresten min kappa kom till "posten" igår och jag hämtade den där så den är hemma nu! Bilder senare dock, orkar inte nu.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Markus

Jag har faktiskt gått i sömnen, men det var bara en gång. Jag gick och drack apelsinjuice (som jag för övrigt inte ens gillar).

2008-09-18 @ 16:45:44
Blogg/hemsida: http://markusroslund.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0