Bröllopsresa

Hit vill jag åka på Bröllopsresa. Till just detta hotell!
 Hoppas det finns kvar när det är dags och att vi har råd med det då!
Är bara för par och verkar jättemysigt!
Titta på bildspelet på hemsidan för fler bilder!



Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emily

svar1: Ja jag tycker faktiskt som dig, första klänningen och de andra skorna. Den outfiten skulle gå på en ca 1000 kr, det är inte så att man bara kan använda klänningen/skorna vid bara student tillfället heller. Så det kanske är en smart investering. Aaa jag förstår att man måste va ute i tid, det blir bäst så. Vill inte göra det misstaget att köpa klänning från HM som säkert så många andra också har :P Jadå, det borde ju va OK med svart band, jag tänkte mest bara på att det kanske ska vara helvitt på studenten, men tydligen inte?!



svar2: nej gravid tror jag nog verkligen inte att jag är, skulle dö om jag var det nu! haha. Nej men jag tror att det beror på mina måltidsrutiner som jag mår illa!

2008-09-26 @ 21:45:33
Blogg/hemsida: http://emali.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emily

Ja jag vill ju göra min student speciell så jag hade tänkt "satsa", men samtidigt så måste jag bekosta min resa till Thailand som jag ska göra snart! Så jag måste nog prioritera. Har sökt ett x antal jobb men inte fått något svar :(



Dessvärre har vi ingen bal, det skulle jag faktiskt velat haft men 3 tjejer i klassen bestämde att det skulle bli en studentfest. Och så blev det lite bråk i klassen eftersom att många blev missnöjda med deras val av lokal osv. Så det blir varken studentbal eller fest för mig. Eller jo fest blir det ju, hade tänkt ha min egen! (:

2008-09-26 @ 22:46:31
Blogg/hemsida: http://emali.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0