Dagens sötnosar

Bara ett inlägg hittills idag? Ajdå... här kommer ett till!

Tog en sköön dusch och kollade runt lite. Sandra slutade tidigt så vi möttes upp och jag visade henne hur man ska göra och vi kollade runt på lite sidor som har med utbildning att göra.

Sedan for jag till morfar, tror han blev glad att jag hakade på mamma och överraskade. Han hälsade till fästmannen och berättade en hemlis. Jag och mor åt middag, morfar hade redan ätit, och han och mamma fikade på äppelpaj. Vi var där ett par timmar. Han är så go min morfar! Verkligen den bästa morfadern! På väggarna i matsalen satt tre teckningar från mina tre yngsta tjejkusiner där det var hjärtan och sådant på och så stod det "Världens sötaste morfar", "Morfar är snygg" och något till i liknande stil, hihi. Så sött!

For hem och möttes av Johan, så gosig. Båda vi vilade från träning idag.
Sedan blev det Idol och nu Oskyldigt dömd.

Inget samtal/besked från jobbet... :-( Nu är det väl kört? *sad*

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0