"Det här är mitt liv..."

Sedan förra inlägget har jag roat mig med alla dessa jobbansökningar som kommer in dagligen och där alla passar mig perfekt (märk ironi).
Planerat lite i almenackan och funderat lite kring morgon dagen. Då jag inte ska till gymmet men väl har många saker att göra.
Mobilen har knappast varit tystare bara för att jag väntar på det samtal som ska kungöra min dom. *suck* Förra samtalet från dem var iofs klockan 17.58 så kanske ringer de så sent nu också, fast jag ska ju på ett pass klockan 18... Blir tajt isf.
Mor kommer icke med på gymmet idag, är fortfarande inte bra.

Har också tagit fram kyckling på tining för middagen ska bestå av kyckling i ugn, ris, sataysås (jordnötsås dvs) och wokgrönsaker. Fick en liten chock i affären när Johan sa att han ville köpa grönsaker. Trodde hörseln spelade mig ett spratt igen.

Ja, jag förstår att ni är avundsjuka på mitt oerhört intressanta och händelserika liv.

Jusste såg precis på I ditt ansikte med Magnus Betnér m.fl. på Kanal 5s webtv. Hallelujah för webtv när man inte har några superkanaler. Det är faktiskt riktigt roligt, hihi.
Ja och så åt jag köttbullar, potatis, lök och lingon till lunch som är rester från igår då... Det var gott. Johan åt ägg.. Sedan drog han till skolan. Han ska också träna ikväll.
Pratade lite med Ida (tsp) på msn också, det var inte igår så det var roligt. Hon söker också jobb, så trött på sitt nuvarande. Aja, hon har iaf ett jobb....

Ska väl kolla om det är något roligt på tv ikväll... Hörs senare.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0