Fick tag på na!

Got ya! Fick tag på Lisa, hon blev alldeles rörd över min fråga, hihi.
Dessutom bestämde vi att vi ska försöka gå på ett step-pass på sats tillsammans nästa vecka. Hon hade nämligen fått 3 prova-på biljetter för pass och jag kan ju träna var jag vill i stockholm när jag vill. Så bara att hojta till om ni behöver träna på sats med sällskap, hehe. Ja, vi siktar iaf på torsdag nästa vecka på Hötorget, för det var enda gången den veckan som passade där (och hötorget är ju centralt för båda) och de hade step vilket Lisa ville prova på (och är ju min favorit så inte mig emot!). Risken med Hötorget är ju att passen kanske blir fulla fort men det får vi försöka ordna något skydd mot.

Nu ska jag nog packa lite gymkläder (till denna veckas step-pass) och dra till mor och far för att övningsköra. Jiho!
Morsning i korsning!

Eh förresten, veckans avsnitt av Gossip Girl har väl sänds nu? *funderar...*

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0