Inte God morgon

God morgon skulle jag ju ha kunnat börja detta inlägg med om jag velat, men nu skulle det ha varit missvisande eftersom jag varit uppe i flera timmar. Johan gick upp kockan 8 för att han och hans far skulle köra med bilskolan. Jag ställde min klocka på 9.15. Dock var det så himla kallt i rummet så låg kvar till 9.45. När jag drog upp rullgardinen såg jag Johan med far komma inkörandes på uppfarten, ganska vältajmat. Så jag gick ner för att äta frukost och Johan sa att han och pappan skulle övningsköra mera och om jag ville kunde jag följa med och vi kunde åka förbi en stormarknad. Sagt och gjort.
VI handlade på Coop. Dock tror jag att det övertrasserade mitt konto med ca 15 kronor så måste in och överföra från sparkonton så det blir plus. Vi spontant inköpte toapapper för 99 kronor, annars hade jag ju haft god marginal.

Sedan övade Johan att parkera mellan bilar, pricka rätt i rutorna och sedan fickparkera. Det gick bra.

Nu ska jag nog se mig om efter lunch.



Fick ett sms från mor om att hennes morbror Åke gick bort i morse. Detta verkar vara dödens år, vet inte hur många som dött under året som gått... Vila i frid Åke.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ♥ MAMMA JESSICA [Född 89 och en dotter född 03]

Tack för att du svarade :D

Kommer göra en sammanställning senare för att se medelåldern på dom som läser :)

Kan ju faktiskt vara lite intressant!

2008-09-23 @ 14:57:20
Blogg/hemsida: http://jyees89.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0