Less

Nä nu blev jag less. Johan stack för att övningsköra för timmar sedan. Hur länge ska de hålla på?! Skulle ju kunna vara lätt att få svar på om jag ringder hans mobil och han har den med, men tror ni han har det? Nepp.

När han stack la jag mig i badet. Badade dryga timmen, så skönt. Nu är jag fräsch igen. Men vad hungrig jag var! Och det var typ en timme sedan. Tänkte att jag skulle vänta på att Johan skulle komma tillbaka så vi kunde äta lunch ihop för han måste ju också vara hungrig nu. Och tidigare har de inte övningskört längre än max en timme. Nu är de alltså uppe i 2!
Hm vänta, tror han kommer nu!
Yey. Mat i magen :-D

Mumsfilibabba

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0