Morgondagens/-kvällens planer

Nu måste jag på toa, he he... ska bara skriva om mina och Johans planer imorgon.

-Upp senast 10 tror jag.
-Ringa farmor och se om hon är hemma (och om hon svarar.. då hon inte känner igen detta nummer så svarar hon sällan... senast ringde jag pappa och bad honom ringa henne och be henne att svara nästa gång det ringde. Då svarade hon direkt!)
-Åka till ÖB vid 11-snåret.
-Åka till farmor.
-Träna antagligen. Johan ska ju det så kan jag lika gärna göra det också.
-Duscha och göra mig lite fin.
-Till Bella och Markus (yey äntligen får jag träffa karln!) på pizza och tvspelskväll.
-Antagligen vidare till Caledonien för att träffa några kamrater och säga hej då och trevlig flytt till Mikis som faktiskt flyttar till Cypern för att jobba på tisdag!

Så lite att göra idag, desto mer imorgon.
Toaletten kallar, Ciao!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0