Om att inte sova djupt

God morgon, god morgon, god morgon....

Gick och la mig igår då, läste 10 minuter och sedan skulle jag sova. Men var inte tillräckligt trött så låg vaken till halv 1-1. Vaknade sedan vid 2.38, eller det kändes inte som att jag sovit men det måste jag ha gjort. Nästa gång vaknade jag klockan 5. Sedan 6. Sedan 6.45. Sedan 7.15 när Johans klocka ringde. Sedan 10 min senare för att han snoozade (vilket ju är bra för mig att han gjorde!), sedan 7.55 när han ropade och frågade om han fick låna mina nycklar... Sedan somnade väl jag igen 8.05 ca och vaknade sedan 8.30, och sedan 8.45 och då kom Johan hem från bilskolan och jävlades med mig så att jag inte fick somna om och vid 9.15 drog han av mig täcket så att jag skulle frysa och gå upp...

Tror inte jag fick så mycket djupsömn inatt så kommer väl vara jättetrött ikväll...

Nu ska jag se på tvserie med Johan, sedan ska jag övningsköra med far och ikväll ska jag träna step. Sedan ska jag lägga in resten av bilderna också...

Ciao

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

ja, det förstår jag, men det förvränger bilderna lite :S skolan går bra, tror jag, kan återkomma när jag fått tillbaka hemtentan ;)

2008-09-30 @ 10:14:46
Blogg/hemsida: http://emeliemartinell.blogspot.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0