Om att sitta där man sitter, som fastlimmad

Funderade på att träna. Funderade på att gå ut och gå.
Jag fastnade framför YouTube.

För 50 min sedan tänkte jag "Nä nu hinner jag ju inte till gymmet. Då blire väl ingen träning. Men kan ta en promenad kanske. Ska bara se det här."
Nu är klockan strax 19. Jag har inte hunnit med någonting. Jag har bara suttit här, framför datorn och youtube, och gjort nada i 2 timmar.

Nä tacka vet jag förr då inte datorer fanns. Då gjorde man vettiga saker på fredagarna iaf ;-)

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Anna

SV: Tack tack det var snällt =)

2008-09-26 @ 19:08:35
Blogg/hemsida: http://annishanule.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0