Psykologin ska hjälpa mig

Nu är jag trött på detta. Jag låtsas att jag är frisk, då blir jag säkert det också. Placeboeffekten menar jag. Jag tror att jag är frisk. Fel. Jag vet att jag är frisk. Jag är inte sjuk. Juste, hjärnan förstår inte ordet inte. Hm. Så, jag är frisk. Jag är frisk.
:-)
Jag visualiserar att jag är frisk. Jag ser framför mig hur jag är pigg och kry. Inga bekymmer!
*AAAATJOOOOOO* Hoppsan. Jag får jobba vidare på detta tror jag. Jag är frisk. Jag är pigg, och kry. Jag hör bra. Jag känner visst dofter. Jag brukar nysa några gånger om dagen, inget ovanligt. Bara vanlig dagnysning... Inget ovanligt. Jag är frisk. Jag är frisk.

Jag är frisk imorgon. Jag ska vara pigg och kry imorgon. Jag ska orka träna imorgon. Och på fredag. För jag är frisk.

Bra. Då var vi överrens :-)

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0