Stackars menlösa mig

Okej. Nu är jag rastlös. Sitter och äter lunch/middag och funderar på vad jag ska göra. Sambon for på träning. Ska jag också satsa på träning? Tränat 3 gånger denna vecka vilket ju är målet...
Gah, nu vill jag ha en träningskompis som bara ringer och säger att "nu drar vi på träning. Inga nej, inga men. Vi ska dit nu. Dra på dig skorna så möts vi om 40 minuter."

Jag kan ju å andra sidan också ha en kompis som ringer och säger "ska vi ses?" Men det är fredag, de flesta har väl redan planer. Och jag har inte råd att gå på krogen ikväll. Shit löningshelg. Men nej, jag måste hålla hårt i mina slantar...
Synd att man inte är student, verkar vara något roligt på gång på Universitetet ikväll.

Det kan ju bli så att jag får se någon film. Här, ensam på fredagskvällen. Ack och ve.

Okej, så synd om mig är det inte. Men ändå. Är lite rastlös. Ingen som vill ta en promis? Det kan man ju göra och känna sig duktigt utan att slita ut kroppen...

Dagens roliga nyhet är att igår när Johan stack på träning hakade brorsan hans på. Visade sig att Johan och Micke var de enda som tänkt träna andra passet, alla andra tränade tidigare. Men Sifu var kvar och killarna sparrades mot varandra.
Idag har Micke en blåtira! Tihi.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0