Träna mitt på dagen

Inte några nya spännande jobb idag heller. Och inget samtal från jobb.

Funderat på om jag ska träna idag, fast Lisa inte kunde. Kollade på hemsidan och såg att det i Fridhemsplan kl 12 är Satsstep klass. Perfa! Det borde jag hinna, kan gå senast 25 härifrån och ändå hinna! Så ska satsa på det. Byta om och ordna lite och sedan kan jag träna :-D

Inte som att jag har massa annat bättre för mig....

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ♥ MAMMA JESSICA [Blev Mamma vid 14 års ålder]

haha kan ju hålla med lite att det var kanske lite synd om hon:P haha! stackarn

2008-09-25 @ 11:15:54
Blogg/hemsida: http://jyees89.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

Jag gick till Triumph i vällingby där dom har utbildad personal :) Så hon mätte och så :)

2008-09-25 @ 11:29:31
Skrivet i slottsdammet av: Isabella

postat av mig iaf, det kom inte med :P /Bella

2008-09-25 @ 11:31:00

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0