Tysk-svensk film.

Såg en film på ettan som slutade för en halvtimme sen. En svensk-tysk film som heter Ett enklare liv. Fick ett mail av Wiebke idag (som är tillbaka i Hamburg numera *sad*) där hon tipsade om lite tyska saker som kommer i veckan här i stockholm/sverige. Ett av dem tipsen var just den här filmen! Så där sitter jag och zappar mellan kanalerna och så zappar jag förbi ettan. Men jag hann lägga märke till namnet. Vänta nu... Klickar tillbaka och trycker på mer info. Stod bara att det var en tysk-svensk produktion, vilket ju räckte för mig. Wiebke bifogade lite info om vad filmen handlade om och den verkade bra. Och så skulle den precis börja. Så den såg jag och den var bra! Alltså verkligen. Helt klart en bra film. Det är ovanligt på fredagskvällar tycker jag men den här är jag nöjd med. Mer sånt på fredagarna!


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0