Upp som en sol

Är uppe. Vaknade vid 8, men somnade om till 9. Lagom lång omsomning (är det ens ett ord?).
Har lite ont i rumpan, och kanske lite i baksida lår. Fast iom att jag sprungit i skogen, och fick värsta träningsvärken av det, så är nog mina ben ganska härdade nu.

Dagens sämre nyhet är att jag har lite känning i halsen och det är ju dåligt faktiskt. Ska ju träna ikväll och imorgon kväll. Så nu dricker jag varm oboy till frukost istället för kall. Jag dricker inte te, så föreslå det inte ens :-P Men har ni någon annan huskur som funkar så vill jag gärna ha förslag!

Och nu säger mamma att hon inte kan imorgon, typiskt då det är enda dagen med step... Jag måste gå då om jag mår bra!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bella

jag har också känningar i halsen :s fick det igår. måste vart nån vi stött på som smittat eller nått :s

2008-09-01 @ 11:26:40
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0