Kräftskivan i bilder

Innan
Vuxenbordet- Barnbordet


Skapar stämning precis innan gästerna anländer


Sedan kom dem, och alla måste ta på sig Kräfthatten innan de fick gå in och jag fotade dem så fort jag fick chansen


Och jag fick med alla utom Peter som smet undan, men jag har honom på bild senare under kvällen

I början när vi ska sätta oss och äta



R tyckte jättemycket om den här bilden som jag tog på mina klor (som vann i tävlingen om de största klorna)


När vi började bli klara med kräftätandet gjorde vi bland annat detta




Mina brorsor verkar ha lite djävul i sig, eller?


Sen ville R fota mig och Jocke tillsammans, och det tragiska är ju att Jocke gör sitt bästa för att se snygg ut...


Jockes tjej Sari är på bra humör denna kväll. De har varit tillsammans en månad längre än mig och Johan.


Sedan dags för lite randombilder igen.



Sedan började spela det spel vi alltid spelar Land, stad och hav? Eh.. vad det nu heter. (Ursäkta att första bilden är suddig)






Till sist somnade småttingarna i soffan

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Mamma

Bra foton , kul att se ! KRAM !

2008-09-06 @ 17:49:45

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0