Blindo

Sökt ett jobb idag iaf. Får se hur det går. Johan sticker på träning direkt efter skolan, dvs nu. Så vi får väl ses ikväll.
Ska åka till Vby och handla och fika lite.
Ringde en man på dörren och en man satt i en grön skåpbil utanför. De sökte Jenny. Slussade dem vidare till deras ytterdörr. Han blev lite förvirrad, de blir alla av vår bostadssituation. Undrar vad dem ville.... Självklart var jag skitsnygg också. Inget smink, hår som bara hänger och en tröja utan bh. Äh, jag är hemma får jag gå som jag vill!

Vi städade inför onsdagen, och nu hittar jag inte mitt smink! Ingenstans. Men ni vet, jag är jättedålig på att leta. Jag ser liksom inte, blir avstängd. Jag famlar i blindo, haha. Så när Johan kommer hem får han kolla runt lite så ligger de säkert mitt framför ögonen. Som tur är har jag ett litet reservkit i badrummet med foundation och svamp, mascara, ögonskugga osv. Allting är ju typ slut men bra att ha vid dessa tillfällen. Fast den där mascaran sjunger nog på sina sista toner...

Aja, pyser väl snart iväg. Have a nice friday .-)

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Tack så mkt ! =) synd att ja inte kan få den sådär på riktigt.. tyvärr =(

2008-09-19 @ 17:58:39
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Har du inte tappat bort sminket en gång tidigare??? Vi köpte nytt och...du hittade det. Kram!!!

2008-09-19 @ 20:30:26

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0