Frågor om mig

Hittade denna på en blogg och fyllde i. Lär känna mig lite bättre.

Vad heter du? Sara, resten får du luska fram själv.
Var bor du? Stockholm
Trivs du där? Jadå, bara jag får komma bort någon vecka om året så :-)
Brukar du läsa horoskop? Nepp, och inte vill jag höra mitt heller!
Festar du mycket? Inte direkt :-) Mer en "hemma-tjej".
Sprit, cider, vin eller öl? Helst vin, sedan cider. Helst inte sprit och gillar inte öl...
Brukar du bli för full? Nepp.
Äger du ett busskort? Ja, hur ska jag annars kunna ta mig fram utan att bli ruinerad? Nej vänta, jag blir ju ruinerad med busskort också-attans!
Vad åt du till frukost? Två mackor och oboy, som alltid.
Har du haft sex idag? Alltså, sånt där väntar jag med tills bröllopsnatten *ängel*
Nästa mål i ditt liv? Jag måste få ett jobb. Men mitt frivilliga mål är att börja plugga i vår.
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Antal timmar sömn inatt? Eh.. den var lite hattig... 8h om jag nu inte hade vaknat 4-5 gånger...
Sov du ensam? Nä, min sambo var där också.
Din hobby? Träna, läsa böcker, umgås...
Vad är det för veckodag: Tisdag, snart onsdag.
Vad åt du senast? Satsumas.
Vem fick du sms av senast? Linda från teckenspråket.
Vem ringde dig senast? Mamma.
Godaste ölen du druckit? Finns det goda alltså? Har missat dem...
Vilka hårfärger har du haft? Mörkblond, "guldblond", blont med bruna slingor och slutligen rött och illrött.
Vad såg du senast på TV? Scrubs är på nu. Senaste jag såg var Nyheterna på tv4.
Vad läser du för bok just nu? Saker min flickvän och jag grälar om av Mil Millington- läs!
Längd? Med en liten avrundning uppåt: 167 cm.
Skostorlek? 39-42 *suck*
Hårfärg? Blont med mörkblond utväxt.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja på sätt och vis, men jag är också väldigt nöjd med min boendesituation.
Vilken parfym använder du? Olika, Hugo Boss XX eller Love at first glow är det väl oftast.
Vilka skor använder du? Olika, gympadojjor när jag vill vara bekväm och gärna stövlar med klack när jag orkar göra mig lite finare.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0