Fika

Fikade med friidrotts-S (tjejen som fyller 23 år idag) och St igår. T orkade inte komma, han var urladdad efter tentan. Vi fikade i, jag vet inte hur många timmar. Eftersom det var strul med tunnelbanan möttes vi vid 17.30 och klockan var nästan 22 när vi begav oss till tunnelbanan igen.

Vid ett tillfälle kom en servitör och började plocka undan lite från våra bord. Jag satt och drack ur glaset när han vänder sig till mig och säger något som jag uppfattar som:
-Äcklar?
-Va? frågar jag.
-Äcklar?
Jag stirrade på honom och försökte få fram vad han ville säga.
-Va?
-ÄCKLAR?!
-VA?
-FINISH?
Jahaa. Jo visst, ta min tallrik du, men glaset behåller jag gärna...

Vi hade väldigt roligt och det var faktiskt hela 2 månader sedan jag träffade friidrotts-S kom vi fram till. Det var efter förrförra tentan (terminens första). Som tur är finns det ju sms så helt utan uppdatering har man inte varit men ändå.
Och kul att träffa St utanför plugget igen. Så man kan snacka privatliv utan att få dåligt samvete för att man inte pluggar...

Apropå plugg, jag måste skriva ut lite nu och sedan blir det palatset. Hoppas verkligen inte det är fullt nu...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Åh, härligt med fikavänner! =) Även om det är sällan så är det ändå skönt när man väl ses.. :)

2009-12-11 @ 13:06:31
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: ida

mysigt med en så lång fikastund. när man pratar å pratar å inte har det minsta koll på klockan. lovli:)

2009-12-11 @ 13:58:28
Blogg/hemsida: http://idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0