Lotto

För övrigt hittade jag 40 kronor blåsandes runt på marken igår. De var som hittat!

Kanske skulle ha köpt mig en trisslott... Attans att jag inte tänkte på det.
Sugen på de där 50 000 kronor i månaden i 25 år.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Försökte kommentera detta inlägg tidigare men det gick inte.. nu kanske?Du kanske får tur under hela julen när du hittade pengarna? =)



Julen blir hemma, packa lite och komma ur julstämningen. Låter värre än det är. Kalle ser jag hos Nina och känner jag för mer jul än så blir det till att vara uppe hos henne mer. :)



Hur firar ni? Kramar

2009-12-23 @ 19:29:21
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0