Späckat schema

Har kommit på att varenda dag detta lov är inbokad med saker. Inte en enda ledig slappardag, inte tid över att plugga. Blir väl lätt så när man inte har tid med en massa saker och måste ta igen det när väl tiden finns. Men när ska man vila då? Sov väldigt många timmar i natt och det var ruskigt skönt, med tanke på att jag igår tog miste på klockan och bara fick 5 timmars sömn.
Nu är det inte så att det inplanerade på något sätt är saker jag inte vill. Nej det är ju saker som jag vill göra, vartenda uns av det. Men det är inte tid där jag bara kan vara, ligga och slappa. Ni förstår?

Mitt jullov:
23e dec: inför julen, baka, slå in julklappar, klä granen och middag borta.
Julafton: ni vet.
Juldagen: fira jul med släkten. Såg Schindlers List.
Annandag jul: bjöd farmor på lunch och träffade sedan Sa och myste. Såg Inglourious Basterds.
27e dec: Lite småtjafs och sedan bortbjudna på middag för att fira jul i efterskott med Js morbror och hans familj.
28e dec: Bio, såg Avatar 3D med J och alla hans syskon. J, jag och svägerskan J fick huvudvärk efteråt och sedan var jag och J däckade i några timmar. Vi köpte pizza till middag och såg på Die Welle när kvällen anlänt och huvudvärken börjat sjunka undan.
29e dec: Sov ut och träffa kusin L från Dalarna. Middag hos föräldrarna. Packa.
30e dec: Åka till Mo.
31 dec: Åka till Varuträsk. Fira nyår med Js släkt.
1 jan: ?
2 jan: Åka till Mo.
3 jan: Åka till Stockholm.
4 jan: föreläsning, skolan börjar.

Lägg in lite plugg i några luckor också tack.

Som ni märker är det ganska mycket, men bara roliga saker.
Nej nu ska jag packa lite.
Vi hörs!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Monica

ÅÅh schindlers list är så läskig! Hoppas du hinner med dig med allt här i jul och nyårsdagarna, gott nytt år på dig!

2009-12-29 @ 12:33:15
Blogg/hemsida: http://monkisen.appearit.se
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

Jag ser att det är ledigt den 1:e januari...till plugg ;)

Men vet du vad, för att man ska kunna orka och ge av sig själv så måste man få återhämta sig och göra roliga saker också. Annars tror jag inte du orkar till nästa lov.



Tack för dina fina kommentar om mina tofflor.. du har ju helt rätt!!! Jag besparade mig irritation..BRA. Kanske jag ska bespara mig mer sådan... innan jag märker att jag behöve rnya jeans... nya tröjor.. nya gardiner.. kanske lika bra att köpa nu...?? ;)

Kram på dej, du gör rätt i att rå om dej själv... du är ju superduktig student annars.

2009-12-29 @ 13:04:43
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: ida

uj uj. du ska ju hinna vila upp dig oxå. men de hoppas ja du hinner, trots att du är bortrest. är ju visserligen kul att ha massa planer, men det får inte bli för mycket av de goda:) då blir man bara trötter. krama

2009-12-29 @ 17:53:09
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

oj, när har du tid att vara dg själv?! :O

2009-12-29 @ 18:16:13
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0