Brr it's cold in here, and in here, and in here

Det är minusgrader ute och ända sedan jag klev upp imorse har jag frystit. På väg till skolan, under seminariet, under lunchen och under resan till Studentpalatset vid Odenplan frös jag också. När jag studerade där och när jag sedan gav upp och åkte hemåt frös jag också. Dessutom blev jag jättetrött vid 14-tiden. Verkligen jättetrött. En annan anledning till att jag åkte hem.

Nu sitter jag här och tycker att det är kyligt, håller tummarna för att jag inte blir sjuk, och är trött. Så nästa steg blir nog att värma mig och vila lite. Sedan är det plugg som gäller! Lektionfri imorgon men tänkte nog gå upp rätt tidigt ändå för att kunna utnyttja hela dagen ordentligt, så tidigt i säng idag.

Hoppas jag återfår kraft efter lite vila... jag vill inte bli sjuk..!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Isabella

Du får ta och sova extra mycket och äta ordentligt!

2009-02-16 @ 17:18:56
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0