ditt och datt

Idag sov jag lagom länge. Drömde mycket, men den drömmen ska jag inte ta upp här. Den var lite, hm, speciell. Man kan inte direkt styra sina drömmar som ni vet så då kan de blir lite, hm, overkliga också. Med en blandning av realitet i. Ska snart till skolan. J ska sticka nu, funderar på att sticka samtidigt, så jag avsluta snabbt då jag måste borsta tänderna. Vet ni hur sköönt det är att gå upp 8, istället för att börja 8? Så skönt. Jag behöver dricka mer vätska, känner att jag har vätskebrist. Igår hade jag huvudvärk och torra händer och läppar har jag haft ett tag. Så idag blir det att sörpla vatten! Bloggen beter sig inte som den ska så vi får se hur snyggt det här blir...v i hörs senare idag!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0