En söt förvirrad kille

Jag har ju jordens sötaste kille. Han är så förvirrad!
Vi började snacka om currykycklingen vilket gjorde honom sugen på en "efter-middag på kvällen", dvs en andra middag. Hm, nu började jag tänka på sagan om ringen och "den andra frukosten", aja.. Iaf. Så frågar han om riset som står i köket är ris som jag har kokat idag, vilket jag svarar jakande på.
-Bra, säger han, då vill jag ha mer mat nu!

Så slänger han upp massa ris på tallriken och den åker in i mikron. Jag tittar på honom där han går och njuter av att snart få äta god currykyckling med ris. Så säger jag:

- Varför värmer du bara riset och inte kycklingen också på en gång?
Då slänger han sig över mikron och tar ut tallriken för att lägga på kyckling också. Han hade missat den viktiga detaljen...

Så söt.


Han är söt, tänk bort mig :-)


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Hehe ja det är klart man har det ;D

2009-02-10 @ 09:05:56
Blogg/hemsida: http://jyees89.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

haha låter ju underbart ju!! =)

2009-02-10 @ 12:12:54
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Hahaha, killar kan vara lite förvirrade ibland ;)

2009-02-10 @ 13:01:13
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0