Goder morgon!

6.05 vaknade jag av mig själv. Har en känsla av att jag kommer vara ruskigt trött ikväll. Tur att det är fredag och att jag imorgon kan sova hur länge jag vill! Den här veckan har varit konstig. Skola måndag, onsdag och fredag och ledig tisdag och torsdag även om jag har pluggat då. Känns knasigt och onormalt. Nu ska jag alltså vara ledig i TVÅ dagar i streck innan det är dags för EN skoldag, sedan ledig en dag och därefter tre skoldagar...

Nä nu ska jag tugga vidare på det goda brödet så att jag kommer dit i tid och får plats i salen. Hoppas det inte blir överfullt och att man måste stå...


Ha en härlig fredag!
Vi spelade Twister hösten -06

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Hehe välkommen till de högre studierna! =P Flexibilitet.. =P



Jag är uppe, har tilloch med duschat och fått min mens, förklarar varför jag hade så svårt att stå emot choklad igår! =P hihi. Ha en bra dag! Kramar

2009-02-13 @ 07:33:31
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

God dag! En annan gick upp vid 10..hehe :p



Jag menade att jag inte får så mycket kommentarer som den du skrev, fel formulering av mig där!



Tror du det kommer ske något idag då, denna fredag den 13:e?

2009-02-13 @ 11:49:14
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0