Kinamat på torsdag

Mostra mi, som jag brukar tilltala henne (min moster alltså), är för tillfället i Thailand med sin make. Hennes dotter A är dock kvar i Sverige och har min mamma som "kontaktperson" ifall något skulle hända och hon behöver hjälp. Mor föreslog då att vi tre ska träffas och äta kinamat till middag en dag denna vecka. Jag sa direkt att torsdag typ är den enda dagen jag kan och det kunde båda mor och A. Så på torsdag blir det kinamat på min favorit restaurant! Går i skolan på förmiddagen och kan sedan sitta kvar och plugga tills middagstid och åka och träffa dem då. Får jag lite nyttigt gjort också. Perfa.


Kusin A i somras,
men vilken hårfärg hon har nu vet jag inte
för hon byter mellan blont och brunt hela tiden...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Ja, det är inte lätt inte! Jag är en jävel på att korta ner saker måste jag ju erkänna! ;)



Jaadu, denna vecka är... jag vet inte. Efter allt som hänt med min bror och dessutom har bög-björns hund behövts avlivas igår pga tumör så det är inte allt för enkelt här hemma.Skolan löser man alltid på något sätt! =)



Kramar

2009-02-03 @ 12:05:26
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Det har du rätt i!Det är svårt att hantera så komplexa ämnen, men jag tror ändå det är viktigt att tillåta sig känna och att tillåta sig att gå vidare! Jag ska hälsa honom det! =)



Jo,kanske lite tur i oturen? =P Jag försöker se det positiva i alla lägen!



Tack för dina värmande ord! Kramar

2009-02-03 @ 13:38:27
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Åhhh va gott med kina mat vill oxå äta =)

2009-02-03 @ 14:19:27
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0