Mums fili baba

Vi hade inget bröd imorse, därför åt jag gröt till frukost. J löste det på ett annat sätt. Han bakade sockerkaka! När han sa detta till mig per telefon vid lunchtid såg jag framför mig en god, saftig sockerkaka. Gjorde en snabb räkning i huvudet. Idag onsdag, imorgon torsdag, sedan fredag, därefter lördag=godis dags. Attans. Varför just idag?
Men det är okej, är faktiskt inte sugen, trots att det finns kvar en bra bit. Den får J ta imorgon istället.

Imorgon är det föreläsning om rättskällor kl 10-12, sedan lunch och därefter parkerar jag mig i biblioteket. Denna dag skiljer sig som sagt lite från de senaste dagarna och det för att klockan 17.30 ska jag vara i stan och käka kinamat med mamma och kusin A. Nästan så jag dreglar nu, ska verkligen bli gott. Inte mycket till lunch imorgon alltså! Här ska det få plats med massor av godsaker.
Det är ju så att kinamat inte är onyttig (inte i jämförelse med mycket annat iaf) i sig, utan det är mängden som är dålig för en. Man äter ju alltid för mycket och rullar därifrån. Men det är det värt. Så värt.

Sedan är det ju fredag! Men vad som händer på fredag, tar vi upp imorgon.

Thai är också gott...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Men du! Du kan ju baka bröd nu ju!! Vad är sockerkaka mot nygräddat bröd?! ;) Kramar

2009-02-05 @ 09:34:11
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Mmmmmums va gott !!! hehe

Alltså är nog ingen uppsägningstid tror jag..

De är ju ingen riktig anställning o sådär tror jag.

2009-02-05 @ 11:53:15
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0