Fredag i snabba drag

-Föreläsning på förmiddagen som var intressant, om straffrätt. Föreläsaren hade humor och det gör mycket! Slutade några minuter senare men det gjorde mig inget.
-Åt sedan lunch med några kamrater och sedan satte jag mig med rättsfallen.
-Klockan 15 prick var jag klar och packade ihop. Åkte till vby och var där prick kl 16. Tåget stannade hela tiden på hemvägen så tog en evighet att åka dit.
-Kikade runt i affärer och mötte sedan mor och vi gick och tränade.
-Jag bytte medlemskap till Sats Studiebidrag, de hade extra förmånligt just nu så jag passade på. Den gäller i ett år.
-Därefter handlade vi lite och sedan for vi hem.
-Nu har jag suttit och snackat med pappa en hel del.
-Nu kallar mamma att maten är klar och det är dags att äta.

Hur ser er helg ut?

Personer jag inte brukar träffa som jag träffat på av en slump de senaste dagarna:
V från högstadiet,
K som var en mycket populär lärare från gymnasiet (att hata isf, han var urusel),
C från högstadiet.
Skoj! (Förutom K, han slipper jag gärna se mer...).

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Mysig kväll det va!

2009-02-20 @ 22:51:48
Skrivet i slottsdammet av: Karina

Vilka härliga minnen! Jo, inlines är himla skoj men främst bra träning! Snygg rumpa får man :)



Hur jag hinner med? Det är mycket planering bakom och samtidigt har jag såna jobb där man själv väljer när man kan jobba, himla skönt! Jag läser Materialdesign, inriktning mot energisystem. Jätteskoj! Vad läser din kille?



Hurtigt av dig att skaffa gymkort! Min klasskompis hakade på något SATS-erbjudande häromdagen, kanske samma, typ 350 kr/månad? Grymt bra pris i alla fall!

2009-02-21 @ 01:02:18
Blogg/hemsida: http://fager.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

haha precis =)

göra i helgen då ?

2009-02-21 @ 01:48:39
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0