WANTED!

Drömde att jag var efterlyst och förföljd. Bilder på mig fanns överallt i tidningar, namngiven. Vet inte vad jag gjort faktiskt, men tydligen hade min vän försvunnit och jag var den sista som var med henne. Vännen är namnlös och ingen jag känner i verkliga livet. Några kompisar som jag inte sett på minst 5 år erbjöd sig att hjälpa mig. Jag kunde klä ut mig till dem, och de till mig. På så sätt skulle det bli massa falskspår om var jag höll hus. Och jag blev inte upptäckt då jag var utklädd till en annan tjej eller en kille. Efter några dagar ringde killens mamma på hans mobil, som jag övertagit. Hon ville prata med sonen för hans presentcheckar på NK gick ut idag och hon ville att han skulle hinna utnyttja dem... Men jag kunde tyvärr inte hjälpa henne, hade ingen aning om var han var. Det var också via henne jag förstod att mina kompisar hade blivit uthängda med namn och bild i tidningen då polisen kommit på att det hjälpte mig...
Vad betyder detta tro?

Nu middag och sedan sänggång med bok, typ.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Hmm kosntig dröm..

jag tkr det är kul o drömma.. spännande på ngt vis =)

hahaha som en film

2009-01-07 @ 22:18:53
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

jag tror det beyder att du ska slappna av: du är inte efterlyst! =P

2009-01-08 @ 09:28:54
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0