Dagen D

Så var det dags. Dagen har kommit. Förutom ett riktigt ont huvud som hållit sig så sedan igår kväll (därmed blev det en tidig afton) och att jag skar mig i handflatan nui på morgonen känns det helt okej. Jag är på banan igen. Det här ska gå vägen, det kan faktiskt gå bra! Bara jag har lite tur med frågorna också.
Vädret har varit snällt mot mig i pluggdagarna. Grått, gråare, gråast. Regn, regnigare, regnigast. Men nu får det jättegärna vända igen! Måste vara fint imorgon och på lördag- det måste!

Nå, nästa gång vi hörs är jag fri och har sommarlov. Vilken underbar känsla. Hoppas ert veckoslut blir dränkt i sol och varma temperaturer, ledighet och glädje!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0