Kort uppdatering

Idag har det inte hänt mycket. Jag och J har bara myst i soffan framför tvn. Ätit kanelbullar och druckit mjölk. Men ikväll kommer det nog hända lite grejer, för då får vi besök till vår vackra boning.
Trots utlovat regn i flera dagar, har det först idag (ja och igår morse) regnat på backen utanför. Rätt mycket också, tror jag mig ha sett genom fönstret.
Måste säga att det blir mycket roligare och lättare när vädret är vackert. Snälla bli inte någon skitsommar nu!

Ja det här är väl allt jag har att ge. Empan och jag träffades i måndags och gick totalt i 3 timmar och 45 minuter. Mitt i var en lunchpaus och innan och efter restid, men det är inte inräknat. Det var rätt okej väder att gå i i måndags. Idag är det lite mindre lockande.

Vi hörs om någon dag, om det händer något spännande. Har inte lust att uppdatera bara för att berätta att jag lever.
Förövrigt har ett flak stannat utan för mig, och det är musik och hejarop. Varför kör de här?
Nåja, vi hörs!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Aha =)

Ja jobbar på samma som förut =)

fastr har inte börjat än hehe..

Jag har flyttat till huset i pålgård, ja o ibrahim bor där =)

skönt !!

2009-06-10 @ 17:00:35
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Hehe, Nina läste teckenspråk på gymnasiet och vi tecknar lite emellanåt. :) Hon tecknade till mina sånger när jag sjöng i kör så vi lärde av varandra.. =)



Det är en retorik-kurs. Ska bli spännande att se hru det artar sig.



Åh, Othello var inte igår! Skoj, jag har det hemma. Ska nog ordna spelkväll nån kväll. Bra gratis-ide ju! ;)



Kramar

2009-06-10 @ 21:08:05
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Jaa de är jätte skönt =)

hur har du o johan de nu då, o varför blogga du inte så ofta,, är du inte hemma ?

Har inte vart så inne i o läsa bloggar nu, sitter inte vid internet så mkt..

2009-06-10 @ 22:50:26
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0