Rolig lillördag

Det blev en rolig kväll igår med B och J. Vi käkade pizza och räksallader (kille åt pizza, tjejer sallad). Såg på Sverige- Malta matchen där Sverige ju vann med 4-0. Sedan såg vi Ratatouille. Efter detta satte vi på Crossroads som bakgrundsfilm och spelade Kingdoms i några timmar. J vann alla omgångar. Vi hade tänkt se Shindlers list också men vi hade inte räknat med matchen och klockan blev mycket. Vid 2 körde vi hem B. Vid halv tre la jag mig och läste lite i min bok innan jag somnade. Måste bli klar med den snart så jag kan börja på Twilight som jag passade på att låna av B.
J vaknade tidigt och vid 9.30 gick jag också upp. Vädret är inte direkt vackert idag heller, men i natt var det molnfritt. Vet inte vad jag ska göra på eftermiddagen, om vi ska shoppa i stan eller vad, men ikväll har jag läkarbesök inbokat. Ren rutinkoll.
That's my life for now.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0