Som ett vykort

Fint sommarväder idag. Spenderades så här: läsandes på balkongen, i mataffären, vid grillen på balkongen, middag på balkongen, två timmars-promenad i naturen varav 1 timme 40 minuter med mor, läsandes i vardagsrummet.
Har hela dagen haft ett stycke vita shorts och ett stycke vitt linne på mig. Precis lagom mycket kläder en sommar dag.
Skulle gärna hunnit ner till stranden men det fanns inte tillräckligt med tid till det. Jag gick iaf förbi vid halv 6 nu ikväll och då satt det några ungdomsgäng utspidda på stranden. Har som ni förstår inte haft tid att uppdatera, lägga in bilder eller svara på kommentarer. Inte tid, och inte lust. Vill njuta av det fina vädret så länge det varar. Skulle gärna bada imorgon, få till mitt första dopp. Men eftersom jag är rätt låst på min position här i närheten så får det bli vid stranden vid mig isf. Men inte kan jag lura ner J dit imorgon? Hm...

Nej nu vill jag tillbaka till boken, New Moon.
Varma Sommarhälsningar
Sara.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Har du kollat ditt resultat på arbetsrättstentan? Det ligger uppe på Fastreg nu.

Skitskoj!

2009-06-22 @ 21:49:39
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: ida

åhh så härligt det låter. Är så gött att värmen är tillbaka på riktigt igen. ska strax ge mig ut på gräsmattan å sola. mm. livet är så underbar ibland:) Jobbiga är att motivera sig till att sitta å söka jobb bara. blää:P hoppas du får en bra dag idag oxå å att det blir ett dopp :) krama

2009-06-23 @ 09:56:10
Blogg/hemsida: http://www.idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0