Fler bilder från Vilda Västern-festen

Enda fotot (vad jag har sett) där man kan se hela min klädsel (utom stövlarna). Så så här såg jag alltså ut. Inte något jag brukar ha varje dag... (tänk bort minen tack).


Är en annan klasskompis som lagt upp bilder nu där jag hittar både fina och, ehm, mindre fina bilder på mig.
(Varför pekar han på mig med den där minen för? Se bild 2 och 3...)
Ja, det var en riktigt lyckad fest. Ni kanske förstått det? Nu får det nog vara lite lugnt ett tag framöver. Jag är inte festmaterial som klarar att komma hem vid 5-tiden varje helg. Hua. Jag börjar bli gammal (började bli det vid 15 ungefär).

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: josefin

sv: jo, jag har en jädrans otur :(

2009-03-10 @ 07:47:28
Blogg/hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: [Viktoriae] - En blogg om självkänsla och tänkvärda inlägg!

Sv: Hej! Jag hoppas det löser sig med arbetet och att det blir grymt!



Jag fick mig ett litet skratt när jag såg din text om mannen som pekar på dig, det är lite småkomiskt och man kan undra varför han gör så?



Ha en trevlig tisdag!

2009-03-10 @ 11:05:48
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0