Förkylning på g

Börjar känna mig förkyld, dumma T som säkert är den som smittat mig! Aja, ska till skolan strax för lektion i 2 timmar, sedan drar jag nog hem och pluggar hemma samt vilar omvartannat. Annars hade jag pluggat 12-15 i skolan och sedan gått på tentafika, men får skippa det. Hälsa går först. Dessutom måste jag ha dator för ena läxan till imorgon. Och skrivare. Det löser sig.
Ciao.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Louice

Fin blogg! :D

2009-03-03 @ 13:32:35
Blogg/hemsida: http://sundqvistlouice.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Jag tror jag håller på å bli sjuk jag me! Är så himla seg och trött. Nästintill febrig (äger ingen termometer så jag vet inte).



Hoppas du känner dig bättre snart!



Sv. Ja, jag börjar 8 i princip varje dag. Hur gick extralektionen? Hihi, fester blir så skoj man gör dem till! =)

2009-03-03 @ 18:04:49
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0