Meant to be

Jag har näästan läst det jag ska i böckerna. Bara typ 35 sidor kvar... Så måste jag skriva ut inför redovisningen vad jag ska säga och öva lite. Det är det jag måste under kvällen. Det och planera tentapluggs upplägget. Annars har jag hittat ett intressant extrajobb endast på söndagar och det verkar ju intressant måste jag säga. Ett par timmar i månaden inbringar iaf lite pengar i kassan, förutom bidrag och lån. Dock havrerar den sidan varje gång jag försöker söka det och blir "sidan kan inte visas" så jag vet inte, kanske inte "meant to be".

Så har jag konstaterat att jag behöver klippa mina naglar, jag river mig själv hela tiden på dem. Så behöver jag ringa frissan också, kanske tar tag i det under morgondagen. Dessutom är jag sugen på att köpa mig en mini bärbar dator också. Nu när man har bidrag och lån liggandes på kontot. Varför inte lika gärna sätta sprätt på pengarna? Nä, jag skojade bara, men det låter klart som en bra investering. Tål att tänkas på.

Hm... ja, så spännande har min dag och kväll varit. Inte särskilt alltså. Nåväl. Hoppas eran helg har varit fantastico, nu ska jag kämpa vidare mot jobbsök-sidan!

Ciao

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Varför är det alltid lite kvar?!



Jag ska förhoppningsvis plugga mer.. orkar inte söka jobb.. ångestframkallande. =S

2009-03-15 @ 20:40:05
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Hoppas du får en bra dag!

2009-03-16 @ 08:55:17
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: [Viktoriae] - En blogg om självkänsla och tänkvärda inlägg!

God dagens! Jag hoppas du inte river dig mer på dina naglar och att det går bättre med jobbsökande, verkar lite mystiskt att inte sidan fungerar för dig..!



En minipc hade varit tufft. Själv har jag en bärbar & en stationär (?) men den bärbara går det enbart att skriva på för den är så gammal ;)



Ha en mysig måndag!

2009-03-16 @ 12:48:38
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0