Medley

Det här medley(t) är typ, ehm samma toner(?), notar (nä så heter det inte, hm... nötter? noter!) noter(?), ackord(?)- något sådant. Det ska iaf vara 4 samma någonting i dessa ehm bitar av låtarna.
Som ni märker är min passion för musik oerhörd stor och jag känner mig verkligen hemma i termerna.
Jag vet att det troligen är rätt falskt vid vissa tidpunkter men vadå liksom. Jag skulle knappast göra det mycket bättre själv.
Se och njut nu, jag tycker det är rätt roligt iaf. Kanske inte vackert. Men roligt.
Hoppas ni gillar det... eh, så illa är det faktiskt inte. Ge det en chans åtminstone. Vem är du som kan döma utan att se efter själv? Nä just det. Alla är lika värda!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Haha din passion för musikaliska temer är enorm! Tyvärr är mitt internet dumt så jag kan inte se youtube så lätt.. =(



Jag uppdterar under dagen om presenten och festen! Just nu tentar jag!



Hoppas jag inte gav dig allt för mkt ångest över skolan och förkylningen. Hoppas du mår bättre idag! KRamar

2009-03-15 @ 09:50:08
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0