T som i Tenta

Dagen D. Snart tenta. Nervös? Nja inte direkt. Men...
Jag går ju på penicillin sedan en vecka tillbaka. Några av er kanske vet att man kan bli dålig i magen av det. Vilket jag har varit i en vecka. Så den näring jag har ätit under senaste veckan har liksom mest bara... runnit förbi mig. Jag känner mig faktiskt svagare och svagare för varje dag. Denna dag började med att jag blödde näsblod, bara apropå ingenting. Det brukar jag sällan göra. Inga bra förutsättningra på en tenta. Känner mig rätt matt ärligt talat. Som tur är har jag sovit bra hela veckan iaf. Värsta mardrömmen skulle väl vara att svimma i tentasalen eller något, och folk tror att det är för att jag är stressad när det inte är så... Svimma har jag aldrig gjort.

Har gjort mig två ostmackor att ha som lunch, en flaska vatten och en flaska cola ska med också. Tänkte nog sno en banan av Js föräldrar innan jag går så får jag lite frukt i mig också. Banan brukar göra magen hårdare också.. så det kan vara bra för lilla mig.

Nåja, back to business.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: anita

hej

jag önskar dig lycka till

Linda o jag ska till falun sova en natt testa ny korsett som endast ska vara på natten

kram anita

2009-03-30 @ 08:55:17
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oj, låter mindre skoj det där! Hoppas du blir bättre snart! Brukar du få såna biverkningar? Kram

2009-03-30 @ 13:23:23
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0