Vi satt Viasat på plats.

(Ursäkta den dåliga ordvitsen i rubriken)
Hade ett missat samtal förra veckan från ett nummer som ej fanns att finna på Hitta och Eniro. Idag ringde numret igen, jag var nästan hemma på gatan utanför och det var ganska många bilar som svishade förbi. Så här löd samtalet:
J-jag, D-dem

J-Hallå?
D-Ja, hej är det Sara jag talar med?
*röst av en ung kille*
J-Jo.
D-Ja, jaha vad bra! Jag ringer från Viasat.
J-åh suck
D-Jo... ehm är du nöjd med ditt tvutbud idag?
J-*suck*Ja, det är tillräckligt.
D-Ursäkta, sa du att tv är äckligt?
J-HAHA NEJ vi har tillräckligt.
D-Jasså, är det du som är distribitören?
J-Ehm, jo, alltså, eh?
D-Du sa tillräckligt? Vad är tillräckligt menar du?
J-Jag har de kanaler jag behöver.
D-VIlka har du nu då?
J-Jag har standardkanalerna bara.
D-Vad sa du?
J-Jag har standardkanalerna, de som alla har.
D-HAHA är det sant?!
J-ja.
D-Men vad gör du istället då?
J-Ja, jag har bättre saker för mig än att se på tv...
D-Haha, ja that's good enough for me! Hoppas du har en bra kväll Sara! Hejdå.
J-Hejhej...

Jag bara kände hur han vände sig till sina kollegor och ropade "haha vet ni, jag stötte på en här som bara har skogstv! hahaha". Jaja, jag har iaf ett liv istället, framför datorn...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0