World's Most Bungly Cook

Vi upptäckte under en rast att tjejer inte alls är några fenor på matlagning. Hur våra föregångare kunde vara så skickliga förstår vi inte alls, för här snackar vi katastrofer. De var liksom jag slarviga i köket, spillde, skvätte osv. Men resultatet blir nästan alltid gott, trots missöden på vägen. Och bakning lyckas vi verkligen med.

Fast jag tyckte att jag bräckte dem ganska rejält när jag sa detta:
-*pekar på ärret på högra handryggen vid tummen* När jag diskade - fem stygn. *Pekar på ett svagare ärr på motsvarande ställe på vänster hand* Skrapade handen i ugnstaket när den var på 250 grader. Senast jag lagade mat stoppade jag handen i kokande vatten två gånger. Ska jag fortsätta?

Nej det behövde jag inte. Jag vann titeln World's Most Bungly Cook.
Jag är mycket stolt.


Ps. Kladdkakan blev MYCKET god och lyckad. Sa ju det. Resultatet blir jättebra och det är väl ändå det som räknas?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Men... är du inte mer en klumpig kock? Värsta kocken är väl den som aldrig lyckas få bra resultat? ;-)



Oj oj, mitt plugg går åt helvete nu känner jag.. men måste ta mig i kragen. Vart försvann helgerna man hade förr?!

2009-03-15 @ 18:17:36
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

haha, nämen så man kan påverka ett inlägg! roligt! =)



Jadu, helg? Vad är det?? Hur gör man? =P Vad ska du göra i sommar då? Kram

2009-03-15 @ 19:44:52
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0