Lite allt möjligt

Ja, Norge vann  Melodifestivlen och klockan hann slå över till suttonde maj. Grattis till deras vinst! Visst var de bland de bästa?
Sverige kan vi ju skippa att säga något om va?

Idag tog jag sovmorgon som hette duga. Vaknade 9.20! Har inte sovit så länge på ett bra tag, minns inte när senast faktiskt. Nej, det var skönt.
Nu sitter jag och äter lunch, rester från sommarmaten jag och J introducerade för mor och far igår. Ruskigt gott. Kan visa bilder sedan.

Så var det det här att jag ska bli blond igen då. Tänkte gå till Bobbys i vby, de ska ju vara bra och ligger är nära. Priserna är väl typ som min frissas så... Bara det att nu när det är dags att boka tid blir jag så fruktansvärt nervös. Trodde jag var över min fobi, men det verkar tyvärr inte så. Jag vågar inte ringa och boka tid alltså. Få se om jag kan samla mod!

Det är väl det som händer just nu. Mina uppdateringar är inte så många som förut. Detta beror ju på att jag hade inlämningsarbete i torsdags, har munta på tisdag, sedan åker jag bort och sedan har jag två tentor på 4 dagar. Därför är jag lite okontaktbar för tillfället, och mer lär det bli. Men vi hörs nog! Ciao.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0